zondag 5 juni 2011

foto's oma

Hallo!!!

Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van oma. De situatie is nog onveranderd, ze heeft niet veel gegeten (een paar lepels vla). Niet schrikken van de foto's, doordat ze haar gebit niet in heeft en ze heel mager is geworden lijkt het net op de foto of ze al dood is.....Ik heb ook wat gefilmd, dat ga ik dadelijk proberen om ook te publiceren. Het is maar een klein stukje film....
Verder is het nog steeds warm hier, tussen 25 en 30 graden en het zonnetje schijnt nog volop. Er zitten wel een paar flinke buien aan te komen en het heeft vanmorgen vroeg ook behoorlijk wat geregend. De meiden hebben gelukkig heerlijk geslapen bij opa en oma, ook weer een geruststelling.








Je ziet het, het was lekker druk vanmorgen (en daardoor ook heerlijk broeierig warm binnen!) Je kijkt hier op de rug van Guus en Johnny. De rest hoef ik niet uit te leggen neem ik aan!

Nou, ik ga het filmpje ff proberen op de pc te zetten! Tot snel weer...
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten