vrijdag 17 september 2010

foto's

Hallo,

Hoe is het daar? Alles zn gangetje?
Hier weer hartstikke druk, opleiding, werk, cursus, verjaardagen, etc.etc. Maar ik plan me zelf veel vrij en laat gewoon andere dingen varen, uitstapjes e.d. Dan maar ff niet, nog 1 jaar bikkelen, oh wat zal ik blij zijn als ik klaar ben! Geeft zoveel rust!
Op het werk gaat het goed, veel kindjes, veel leuke uitdagingen. Zo afgelopen week, een geadopteerd kindje uit China. Hij is geboren zonder been, hij mist zijn rechter been. Hier heeft hij alleen een kort stompje (1/3 van zijn bovenbeen) en hij heeft nu een prothese. Zo een schattig jongetje, heel vastberaden en een eigen wil (2 jaar). Hij kan wel een paar woordjes NL. Is dus echt een uitdaging! Verder veel baby's met voorkeurshoudingen, achterstand in motoriek, etc. Als het goed is, is mijn kinderfysio ruimte al klaar, morgen ga ik kijken en het inrichten. Ik zal de camera meenemen, kan ik er foto's van maken voor jullie.




ff over de foto's: op de 1e zie je de schutting met de linkerburen, de 2e foto onze rommelige tuin, de foto hier linksboven zie je de overkapping die John Swinkels aan het maken is. En rechts de nieuwe glijbaan in de tuin, hier heeft Ilke al heel veel plezier van gehad! En nog....al is het weer de laatste dagen pet. Zoveel regen, echt balen.

Dan onze meiden natuurlijk nog:

Ilke geeft ook al
borstvoeding


Lol op de trampoline!!!


Nou tot snel weer!!!!
dikke kus van ons

1 opmerking:

  1. Hoi
    Ik loop achter zie ik wel, wat is de tuin mooi geworden!!! Hopelijk kun je er toch nog een beetje van genieten dit jaar en volgend jaar helemaal als de overkapping ook af is. Fijn dat de kinderen (en Erwin ;)) de trampoline zo leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen